THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Friday, December 30, 2011

ohohoh JAP JE LG 2012, ILIKETHAT

HOWDY,
dimana..dimana..dimana kawan2 seperjuangan ku ? *xde la seperjuangan sgt kn..wat i mean is..member2 yang disayangi aku.. yg gila blog dlu2..mcm minad, si miera yg berlara tu..linda ? iela..dayah..wawa n d others ? mne semua ? dlu bukan main semanget lg..aku pun x semanget nak berblog curi2 lakatakan..  HEHEH


baiklah ,lets talk about new year plak..hmm  goodbye forever 2011, nice meeting you :) 
and welcome 2012..insyaAllah saya suka sgt tahun ini..kot ? hehe :))
perlu tak celebrate new year ? TAKPERLU LA OF COZ..!TAKBAIK TAU..
perlu tak azam ? absolutely tak perlu jua..HAHAH 
apa yang perlu..bia lah sendiri simpan.. sebab mlas nak taip <--- okay, nmpk tak kemalasan aku disini ?
and for sure, this year, (2012) sangat busy..and the end of the year tak busy sangat kot.. <--- pemalas lagi


DENGAN IZIN ALLAH EVERYTHING GONNA BE OKAY :) AMIN







No comments: