THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Monday, March 11, 2013

PHEW

Assalamualaikum, 



Walaowehhh hampir setengah tahun aku try nak log in blog ni, tapi banyak makan semut punya pasal lupa apa password nye.. motif utama nak login blog ni, sbb nak delete gambar saya yang mendedeahkan aurat dahulu. now, satu gambar saya pun tiada. Kepada kawan lama saya.. yang lama gila tak jumpa..kot2 la hang ada baca post ni kan. Nak inform yang saya sah menjadi isteri kepada En Azmi bin abdul Sukur on 2nd june 2012 dengan sekali lafaz. *Ewah ayat. okay. Till then, tak tau bila aku nak hapdate blog ni. so follow instagram gua lah : kaytmeiaw

kalau tak jumpe, khadeejahmuhammad.

sekian.

No comments: