THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Sunday, December 12, 2010

HOLIDAY

SUMPAH ! aku ingin kan percutian, vacation, holiday  urghh seriously, hati semacam stress dan ingin kan satu percutian yang sangat menyeronokkan ! tapi aku tak suka pulau, hahah i mean aku suka pulau tapi tak suka mandi laut, nanti kulit ROSAK ! dan aku tak suka mandi sungai For eX sg gabai, congkak etc  sebab malas gila nak tuka baju, dan rimas la juga, Ah lantak la, lepas habis kenduri sepupu aku nie, to someone tu, yeah you, tlg ye bawa saya pergi jalan2 TERIMA KASIH LOVE :)


kalau aku banyak duit, nak g holiday kat sini :
 my febrate spot vacation cewahh





oh my Deutschland

No comments: