THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Saturday, January 1, 2011

ENTRY FOR NEW YEAR ITS, 1st JANUARY 2011 BABE :D

Syukur kepada Allah s.wt kerana telah memanjangkan umur saya, awak dan kita semua :). Semoga hidup kita dilimpahi rahmat dan dibekarti oleh-Nya *alim tak ?, okay now 3.20 pm, sepatutnya aku post kol 12.am ke, 1 a.m ke en ? tapi baru hari nie rajin nak post. Tak celebrate pun + demam and tak penah celebrate kat mana2 pun b4 nie. haha korank mesti celebrate kan ? best tak ? mesti tak best kan ? sbb crowded kan ? haha. you all ada azam tak ? seperti tahun-tahun sebelum nya, saya ada azam, tapi tak sure tercapai ke tak, sbb tak ingat azam apa yang telah di azam kan heh ..hee,Now in twenty eleven azam aku 1st- aku da kasi tau bf aku, so agak rahasia ye, 2nd- nak kumpul duit banyak2 dan pergi holiday, well, this year nak abes study kan ? 3 bulan internship, and no more study2 nie, haha. tu je kot. Yang aku tau, aku nak pergi Holiday Fullstop ! bagaimana dengan azam anda semua ?HAPPPY NEW YEAR la sgttt GUYS :) *thanks for wasting your time for reading this :)

No comments: