THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Sunday, January 16, 2011

flu is my BEST friend

hachoom ! ehem, meet my best friend, miss flu, she always with me * not so always, kalau aku bermain dgn kucing then aku tak wash tgan ku, musim sejuk, habok *nie tak kira cuaca dan demam lagi lah, dia selalu datang. she's love me,  but i hate her so damn much, am i hypocrito ? HAHA who care's..then aku ade terbaca satu article nie yang diambil dari kedai herba. ( <-- ape lagi. click ahh) hehe okay macam complicated je kan cara nya..tapi nak buat camne, aku dah rimas dgn dia nie..seb bek selsema aku nie tak berlanjutan..heh. okay satu hari, aku akan cuba petua ini, and okay besok hari isnin..everybody LOVE monday, NAHHHH ! btw tak sabar2 nak memulakan tugas sebagai seorang pelatih amali untuk minggu kedua nie -,-

No comments: