THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Tuesday, January 11, 2011

HELLO, SAYA PELATIH AMALI

semalam on 10th january 2011 adalah my first day menjadi salah seorang kaki tangan kerajaan di Majlis Perbandaran Kajang tapi as practical student je, hee hee. First day, masok2 dafta semua tu..da abes dafta, dia kasi aku  kerja yang sangat brlambak, iaitu mengira semula asset2 di MPKJ tu, file bapak tebal wehh, lagi2 kira2, aku BENCI kira2 lah..tapi sebagai pekerja yang bertanggungjawab, aku tetap meneruskan kerja aku dengan ikhlas, cewwwahh, seb baik kakak kat temapt kerja aku tu her name kak hafiz, explain very detail about my work, kenapa lah bukan dia yang menjadi lecturer yang mengaja subject OM :'(,  Mira pun satu unit dgn aku, kesian iela..jaoh dari kami. haha..second day aku pula, which is today..aku kena menaip...arghhh mata ku..verrry focus on that computer, ohh nvm :( nasib baik worker kat MPKJ nie ramah tamah belaka, termasuk cliner mereka..hmm cuma aku tak suka ade sorank makcik kantin kat mpkj tu, hehe *kantin la sgt..okay btw aku tak boleh uplod gambar aku di MPKj tu, ini kerna internet sgt menyakitkan hati. so tak dapat la korank tgok muka  ( yang ade chiken pox tu, abes la dorank kena virus varicella aka chiken pox aku muahahah) first day aku bekerja dan file aku yang tebal, *pabila aku lihat file tersebut, teringat buku OM aku, sungguh ! oh hampir terlupa. aku da dapat da kad id  MPKj aku, * xde la id sgt, baru lah rase student practical, haha..

No comments: