THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Saturday, February 5, 2011

Nite mare all the time, *sigh

Assalamualaikum :)


serious, few days ago aku asek mimpi seram je..eh btw, rasa lama gila tak update blog sebab tak de bnde nak di updated asek baca blog orang je, fun juga tu, heheh dan biase la aku ade high commitmnt la katekan, *cehh baru praktikal blum kerja lagi tuh, dah poyo. dats y la takde masa nak updated. okay sambung cerita yang aku ingin kan cerita tadi. Apakah maksud di sebalik mimpi jika kita mimpi ular ? okay some other opinion cakap, Ada orang datang nak meminag, and some other opinion kata : hmm da nak kawen da tu, tahniah -,- ! FYI anggapan diatas semua adalah salah, ini kerna ustaz yang cerdik pandai dan tinggi jugalah agamanya dari saya kata itu semua sihir..tak kira lah ular tu sekor ke, 600 ekor ke..itu bermakna ada seorg yang busuk hati cuba mnghantar sihir terhadap kita ataupun family kita. Tambahan pula jika ular tu sudah mematok dalam mipi tu, bermakna sihir tu telah pun meresap dalam badan kita,tapi mimpi aku tu, ular tu tak sempat pun nak patok aku, okay clear ? nxt aku mimpi pasal makcik aku, beranak dan anak yang dilahirkan itu tersgt hitam dan tiba2 betukar menjadi kucing yang sangat hitam *tau lah aku obses kucing tapi takkan sampai jadi macam nie kan ? okay kawan aku kata kalau kita mimpi baby kita takde anak didunia tapi kita ade anak di suatu tmpat yg mana member aku sendri tak tau dimana ? choiiii tu aku tak percaya sbb makcik aku pnah gak mimpi baby, tapi anak dia berlambak je...hehehe so aku cakap la kat makcik aku tu yang aku mimpi dia beranak, so dia kata, mimpi yang tak baik tu, bermakna ade org nak hanta saka kat makcik aku tu..wuu gila seram wehh, dan bermacam macam mimpi seram plus ngeri yang aku mimpi, mimpi org tembak2 lah..mimpi bunuh2an la..eeee aku selalu dapat mimpi yang seram..mimpi indah ? ermm boleh dikira dengan jari kot ? so, tadi makcik aku ajar satu doa untuk melindungi diri dari perbutan sihir, doa tu kena baca lpas solat lima waktu, tak panjang pun, pendek chinonet je, tapi susah lak aku nak afal kena pandang kitab juga, kihkih.peace out :D

No comments: