THIS IS AWESOME ! HAHAHA

hi, this is me

My photo
kajang, selangor, Malaysia
saya bini orang dan seorang yang malas nak update blog. Tapi nak buat blog juga. Jakun. Oleh itu follow instagram saya :kaytmeiaw

Saturday, February 12, 2011

sesi LUAHAN HATI -,-

yo..saya tahu, pasti ada di antara korank yang menggunakan broadband jenama MAXIS, lately aku selalu perasaan yang korank (si blogger lah) pasti meluahkan perasaan sakit hati korank semua tentang MAXIS di blog masing2, so do i,cerita nya begini, kalau aku lambat bayar, 2 3 bulan pasti telefon umah aku memekak, dan org2 maxis akan tanya bila aku nak baya bill broadband tu, selalu yang jadi mangsa keadaan, mak aku lah, kihkih, sbb mak aku yang ade kat umah..aku g kje *praktikal, HAHA, bila aku dah baya, lembab macam apetah..b4 nie time aku tak baya tak de lah lembab mana, boleh gak la tengok youtube segala, *okay tapi bukan selalu line tu laju okay, hee..dengar cerita dari kawan aku pula, line maxis*talipon, pon tak boleh pakai juga..lembab sperti brodbnd, kata mereka..nasib baik aku bukan pengguna maxis yang tegar, so today i have no mood at all, evrythg is going wrong..mungkin di sebabkan keadaan cuaca ? okay chill la *berkata kepada diri sendiri. TGOK, NAK UPLOAD PIC PUN TAK DAPAT.


SO saranan kepada pihak maxis, sila tingkatkan mutu persembahan, quality dan speedy anda, sebelum ramai yang akan pergi meninggalkan ANDA !

No comments: